1,2,3

Har precis beställt en almenacka på internet, som jag designade själv, ganska roligt faktiskt :P Så den kommer väl om typ 1 vecka :)
Anders sitter breve mig vid andra datorn och cpar som vanligt och förstör mina låtar! Morr*, medans han är en nörd och spelar mud, jävla tönt!! :D Och så hade det hänt något med hans "gubbe" på spelat så han fick lov att sitta uppe i 5 timmar till, men antar att de va nå bra för han flinar så kinderna håller på och ramlar av.. :P

För övrigt så har jag vart på selins och käkat idag, med anders, ison, amanda och amandas pappa, va jätte gott!
Och sen blev de film hemma hos ison och amanda, och nu sitter jag här. MEN nu börjar han dryga igen så nu går jag och lägger mig tror jag!


Chio!
/KittyCat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0