Hellu

Hejsan!
Nu va de ett tag sen jag skrev igen,
men har väl inte hänt så jätte mkt.
Har slutat jobba, börjar plugga den 25e.
Börjar med engelska och sen får vi se om jag läser upp lite andra betyg.
Men annars är planerna följande:
Söka in på KY utbildning i Falun i april, väntar på besked och hoppas på att jag kommer in!
Ska i så fall gå Behandlings padagog :)
Utbildningen är på 2 år och en tredjedel av de så är det praktik!

Har vart hos tina en sväng idag, hon och deä bjöd på mat,
panerad fisk, med grymt god sås och kokt potatis, de va mums!
Och nu är jag hemma..
Ska klippa mig i morgon, men har inte bestämt mig hur än.
Tror faktiskt de blir någon kort spretig/ruffsig frisyr,
är sugen på nått sånt nu :P

Aja, knäpper nog något kort i morgon så får ni ser hur de blev,
om jag blir nöjd vill säga, men de tror jag nog :)

Chio!

/KittyCat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0