Hästar Hästar Hästar Älskade Hästar <3

Har precis kommit in ifrån en ridtur, Roffe hade stått i 1-2 månader,
så trodde att jag skulle flyga åt helvete om jag ska vara helt ärlig.
Med tanke på att han bara är 6år också, så han är ju inte världens säkraste häst.
Men han skötte sig utmärkt! :)
Åh så underbart det va att få komma upp på hästryggen igen, helt jävla fucking amazing!!
Så nu håller jag på att spricker av glädje och längtar tills morgondagen så jag får hoppa upp på hästen igen!! :D

För övrigt så saknar jag faktiskt anders lite, trodde att det skulle vara skönt att få komma ifrån varandra lite.
Men nja, jag saknar hans ovesentliga tjat och stri om allt :P haha. Det är lite tomt i öronen om jag ska vara ärlig :P Men aja, får höra på hans damp igen på torsdag eller vilken dag det nu än är han kommer hem, beror väl på om det krånglar i Älvdalen eller inte..

Men nej nu ska jag vara social med resten av gängen som sitter här!

Chio!

/KittyCat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0