Karusell

Nu är det mkt som snurrar runt i huvudet, men som vanligt så är det väl mest jobb, utbildning osv..
Hoppas att jag får ett jobb snart, har vart arbetslös i 3 månader snart och jag klättrar på väggarna!
Det är inte min grej att bara gå runt hemma eller att åka iväg och sitta och häcka hos kompisar varje dag..
Börjar bli skapligt less på det. Jag vill göra något!!
Vet inte hur mkt jobb jag har sökt, men mkt är det då iaf, inte fått svar överallt,
och de är jobbigt att gå och vänta på svar också.
Har funderar lite till på utbildningen i södertälje, men jag vill inte flytta så långt bort heller.
Falun hade ju vart perfekt, men nej då då lägger vi ner den istället.
Nej nu ska jag fortsätta med tvätten, sen får vi se vilket håll livet går åt.
Tar dagarna som dom kommer så hoppas vi på att det blir bra snart :)De lät bra!

Chio så länge!
/KittyCat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0