Pussel

Idag har jag sökt ca 8nya jobb, hoppas på napp ifrån nått ställe iaf!
Är även hundvakt åt LennyBoy, han skulle egentligen ha åkt hem på eftermiddagen men jag fick ha kvar honom här hemma om jag ville :) Så han blev kvar, Så vi har vart ute på en 2timmars promenad, vart hos annalena, vart hos tina & nu på kvällskvisten har vi vart hemma hos Idah, Där det serverades kaffe för min del, och massa gott till lenny. (Han fjäskade på rätt bra där, så hon hade lite svårt att stå emot honom ;) haha,) Men nu är vi iaf hemma och ska väl gå och lägga oss snart. Eller ja, Lenny har redan somnat här på golvet neranför mig, men jag ska väl ta mitt trötta arssel och pallra mig in i sängen snart..

För övrigt så känns livet som ett pussel,
vet inte vilken pusselbit som hör till vilken,
Men förhoppningsvis så faller alla pusselbitar på plats, så småning om.

Men nu ska jag iaf sova, kampen för jobb fortsätter i morgon!
Chio!
/KittyCat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0