Skitväder!

Jahaja, va meningen att vi (jag,annalena&wonky) skulle ha åkt till borlänge/falun & rättvik idag, men vi ställde in eftersom att det är snorhalt ute, och jag vill inte sätta mig i en bil med släp bakom för första gången i det här vädret. Så vi åker i morgon istället och hämtar soffan & köksbordet :)
Och så blir det även lunch med pappa på Kina :)
Skulle väl ha börjat packa snart eftersom att jag får flytta in i lägenhetn på måndag, men jag har inte ork eller lust att börja packa just nu. Så det får blir senare idag eller på torsdag..
Sen blir det förhoppningsvis Ikea på lördag om jag fick låna pengar av pappa.
Och förhoppningsvis jobba på söndag, jag behöver pengar & jag vill jobba nu!!

För övrigt så känns det rätt okej faktiskt, kommer nog vara jobbigt i en period, men som annalena och wonky sa: vi är här för att hjälpa dig, och du kommer att klara det här! Och visst kommer jag det! :)
Med underbara vänner som alltid ställer upp så fort det är något, jag är lyckligt lottad som har er!
Och ni vet vilka ni är, så ingen nämn, ingen glömd :)

Nej nu ska jag ta och äta något, och sen hoppa in i duschen!

Chio!
/KittCat


Saknar sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0