Vasaloppet 2010

Ja igår morse bar det av.
Anders åkte vid 3-4 tiden på morgonen,
men jag & svärmor åkte vid halv åtta. Så vi fick lite sovmorgon iaf ;) haha.

Dagen för mig och Elisabeth bestod av att åka bil runt hela vasaloppet och stanna vid så många kontroller som möjligt för att kunna ge Anders dryck osv. Men som vanligt så blev det en hel del flumm och skratt,
vi hade en hel mysig dag :) Och de va faktiskt en upplevelse att få se alla skidåkare,
ca 16.000 startade, det är ju sjukt!
Hur & varför i hela fridens namn ställer man upp på att åka 9 jävla fucking mil på ett par skidor?!
Det är en bra fråga.
Anders är ju som han är, och alla känner vi ju anders så det förvånar mig inte att han gör något sånt här,
men dom resterande 16.000 då?? Dom kan ju inte vara lika "cp" som han, eller? :P

Som jag & Elisabeth sa: Det ända som kan få oss att åka 9mil på ett par skidor vore om det var Skorea på kupolen!
Jaja, stolt över honom är jag då iaf! Bara av att ens tänka tanken på att åka ett vasalopp är ju värt en medalj.
Försökte att få med honom på kort under loppets gång men de va inte de lättaste, hade vart lättare om man hade haft en riktig kamera, så nu blev ju bilderna som dom blev. Men lägger upp en bild på honom iaf när han går i mål i Mora :)

Chio!

/KittyCat

Nej men som vanligt så kukar bloggen ur så de går inte att lägga upp bilder!!
Jag lägger upp dom senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0