14 November 2010

Inte skrivit på ett tag nu igen, skärpning Alex!
Men har väl inte hänt så mkt :P
Jobbar, umgås med vänner och tränar hunden. Har inte blivit mkt träning på sista tiden, har inte riktigt haft tiden, jobbat dubbel pass nästan varje dag, men nu har jag tagit in mer folk så nu blir det lite tid över till hundträning! :)

Veckan som kommer blir det jobb som vanligt, sen ska jag ta mig tid att åka till Anna & Boss på en fika, Sen ska jag även ta mig til och åka till Idah, tror hon skulle ha Rocky i veckan (?) Så då ska Han & Akita få leka lite :)
Och på tisdag ska jag åka till Madde Smedberg och få lite tipps om hundträning, alltid skönt att ha någon att bolla lite med :) Sen har jag inget mer planerat, vad jag vet än så länge iaf :P

Va hos Idah för några dagar sedan och drack kaffe och pratade om massa strunt, blev även bjuden på mat, tusen tack gumman! Sen kom vi in på samtalet om "kamphundar", Och jag tror inget kan göra en så arg som puckon som yttrar sig om något dom inte vet ett jävla skit om! Nej usch, Kan man inget om dom så kallade kamphundarna nej då ska man ta och knipa igen kakhålet!

Så, de va de de :) hehe nu ska jag fortsätta kolla på Beck med min Otroligt farliga KAMPHUND, och enligt en person som hade skrivit i en artikel att alla kamphundar va farliga, och gav sig på små barn och bet sönder ansiktet på dom, så jaa. AKTA era barn för min kära kamphund, hon är jätte farlig!!

Passar på att slänga upp en bild på min Amstaff tik & hennes bästa vän Nadja som är ett Barn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0