It's gonna take a miracle to bring me back

.. Va och kollade på sista Saw filmen igår kväll med mamma och lillebror. Den va grym! i love it,
sen blev de ju bara bättre av att de va 3D!

Nu sitter jag och dricker ett glas juice och röker en cigg. Har precis vart ute och busat med Akita i skogen, mötte en jätte fin Rottweiler hane också, bara 1 månad äldre än Akita, så dom lekte på ganska friskt! :)
Blir att åka förbi och säga hej till pappa om en stund också, och sen blir det att bege sig hemåt.

Och ikväll ska jag inte göra ett skit, ska bädda ner mig i mitt jätte täcke och bara ligga där.
Är inte på humör för så mkt om jag ska va ärlig.. Men det här går väl över med tiden,
hoppas bara att det inte varar allt för länge ..  


I just don't know why

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0