Vinterland

Härligt med vinter, snö överallt, synd bara att det blåser så jävla kallt,
annars hade jag inte klagat, tycker det är fint & mysigt med snö :)
Har vart på Julmarknad i Järna idag, blev dock inte där länge :P hehe, höll på att blåsa benen av mig!
Men sprang iaf in på Hemköp och köpte ljus till adventsljus staken, julkort och knäcke formar åt kusinen :)
Hinner tyvär inte julpynta nått idag iaf, så det MÅSTE bli i morgon efter jobbet, då blir det byte av gardiner,
och så kommer det fram lite smått och gott i pynt väg, ska även ner på Koxin i morgon och använda mitt pressent kort på 300kr så kanske hittar nån söt liten tomte eller nått att dekorera min mysiga lägenhet med :)
Och sen ska jag kolla om jag hittar nå fina julblommor!

Älskar att julpynta så skäms på mig att jag inte har gjort det i tid!

Just nu sitter jag i Amanda och Ison lägenhet och väntar på att Jenny ska äta klart på Selins så hon kan åka hem och koka kaffe åt mig :P Anders och Adam sitter & nördar och spelar spel på tv och på nå jävla gameboy eller va de e för nått (?) Så nja, not my style!

JENNY RING NU DÅ, JAG VILL HÄR IFRÅN!!! :D

Visst ja!! Jag va på spa igår i Sälen, Experium. Hur gött som helst! Äventyrsbad, massa olika Relax avdelningar osv. Grymt, och god mat också! :) Love it!

Chio Så länge!


/KittyCat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0