Höst

Känns att hösten snart är slut, kyliga vindar kommer och det är dax att ta på sig mössa, vantar & halsduk :)
Snöade till och med lite i Dala-Järna i går.. Så nu är det nog inte långt kvar tills snön ligger på marken.
Ska bli roligt att se hur Akita reagerar på att det är vitt överallt ute :)
Kommer ihåg hur Bollen reagerade, hehe. Fick cp ryck och sprang rätt ut på gräsmattan som va täckt utav 2 dessi snö, så hon försvann och fick en chock, sen ville hon in igen :D haha!

Idag efter jobbet så blev det en långpromenad med Mika & Hundarna, höll på att blåsa bort och Akita den galningen hoppade i vattnet och badade! :O GALNING!

Efter promenaden så tog vi iaf en varm kopp kaffe och värmde oss lite. Sen blev jag slö..... Men inte så länge faktiskt, trottsade min trötthet och började städa!
Så har plockat ihop i lägenheten, satt upp lite tavlor, dammtorkat hyllor mm. mm, Dammsugit, torkat golven och så håller jag på och tvättar lite!

Duktiga jag :)

Men nu kurrar det i magen så ska nog faktiskt ta och göra lite varma mackor och ta ett glas oboy och mysa ner mig framför en bra film med lite tända ljus! Mumma :)

Måste säga Grattis till min älskade lilla Idah också, eller ja nu är hon inte så liten längre. STORT Grattis på din 18årsdag gumman! <3

Chio!
/KittyCat



Alma & Akita :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0