Akitachikitabanana

Va ett bra tag sedan jag skrev nu, men men sånt som händer :)
Har väll hänt en hel del, och har väl inte vart på topp precis, men men livet går inte alltid i den riktningen man vill, bara att aceptera och försöka gå vidare.

Akita växer då så det knakar iaf, och verkar då må ba iaf :)
Har för övrigt tillbringat dagen med Tina, har vart en jätte bra dag, så stort tack till henne!
Sen har jag vart och kollat på en lägenhet, en väldigt fin 2a, inte farligt dyr heller medtanke på att el och allt ingår, sen fanns det tydligen hundgård också, och ett stall va tydligen inte något problem att fixa om det skulle vara så, JÄTTE plus till det, kanoners!! :)

Nu ligger jag och kollar på film, så ska väl se klart den sen ska jag sussa!
För övrigt i veckan så ska jag bestämma mig om jag vill ha lägenheten eller inte, sen ska jag åka till Mora någon dag och hälsa på familjen lite, och så ska jag åka till Pilski och hälsa på lite :)

Chio!


/KittyCat


Kommentarer
Postat av: Tina

Livet rullar vidare :)))

2010-09-06 @ 10:16:52
Postat av: pilski

jag väntar fortfarande =)

2010-09-17 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0