Jag är på gång & laddad till tusen!

YES det är jag! Fy fan va skönt det ska bli att starta sitt nya liv!
Möte med skolan på onsdag (?) tror jag de va, har de uppskrivit i kalandern, hehe.
SÅ skönt att få börja plugga, bli något!
Flytt på fredag, ÄNTLIGEN, Åh som jag har längtat!! :D
Nu ska det hända grejer i alexandras liv :)
Sån härlig känsla att börja komma på fötterna igen, går inte att beskriva, känner mig lätt som en fjäder :) hehe.

För övrigt så har jag haft en kanon dag!! Började med att äta lite mat med Mika på Selins, sen fortsatte vi mot plasket där vi släppte hundarna, tränade dom lite och lekte med barnen. Tog en promenad, och 3½ timme senare va en trött alex och akita hemma :) SÅ skönt!

Sen har jag donat lite i lägenheten, och sen kom Tina förbi på en kopp te och en pratstund :)
och nu sitter jag i sängen och inväntar Mika för lite film mys!

Chio!
/KittyCat


Bild sen i sommras på en blond Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0