Stand up

Idag har jag vart duktig, städat lite och haft en pysseldag, och bra blev det också! :)
Vart ute på långpromenad med Akita, sökt jobb och sen bara legat på soffan och myst med mina djur <3
Va meningen att jag skulle iväg och sola idag, men så blev det inte, så det får bli i morgon istället, måste ju börja sola lite innan vi drar till grekland så slipper man bränna sig det första man gör när man kommer dit!
För övrigt så rullar det väl på med upp och ner gånger, men det är väl så det ska vara antar jag, vissa dar är bra och vissa är mindre bra, men det är bara att bita ihop, hålla huvudet högt och se framåt!

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer..
Ska försöka att komma ihåg att uppdatera snart igen med något mer intressant att skriva om :P haha!

Chio!
/KittyCat


Build up your confidence
So you can be on top for once
wake up who cares about 
Little boys that talk too much
I've seen it all go down 
Your game of love was all rained out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0