:)

Lägenheten uppsagd, bilen såld, fått lite jobb, och ikväll kommer äntligen älsklingen "hem" :)
Så ikväll blir det mys i mängder! Mumms!

Sitter hos Jennie just nu och kollar lite efter lägenheter, har hittat nån jag är intresserad av,
fast det beror ju lite på :)
Hade vart skönt att flyttat så fort som möjligt, utifall att det blir tillökning. (INTE JAG)
Så slipper man flytta mitt upp i allt, och jag har redan en som är intresserad utav min nuvarande lägenhet :P
Sa upp den för 2 dagar sedan hehe, men de är bara bra för mig om det är någon som vill flytta in tidigare!

Men som sagt vi får väl se vart vingarna bär mig, vansbro, falun eller östersund :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla lägenheter, sen blir de hem och duscha och vika tvätt och vänta på att hjärtat kommer.
<3

Chio!
/KittyCat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0