Torsdag 17e februari

.. Och jag har namnsdag idag, Grattis till mig :) hehe.
Har vart och jobbat några timmar i morse, vart ut med Akita, tvättat lite och nu är jag hos Tina.
Ska äta lite pannkakor, och sen ska jag hem och fortsätta att fixa lite :)
I morgon kommer äntligen älsklingen hem igen, åh så jag har saknat dig!
Ska pussa och krama ihjäl dig!!!!!

Annars så är allt bra, lite less på att folk inte kan sköta sitt eget bara. Men det är väl så när man är avundsjuk, då måste man ju prata en hel del :)
Synd bara att dom inte kunde komma med nått vettigare, men men medans ni är kvar nere i skiten så klättrar jag vidare uppåt och går vidare med mitt liv, och trivs faktiskt jävligt bra just nu :)

I veckan blir det troligtvis att åka till falun och hälsa på mamma och pappa, och sen vidare till borlänge och hälsa på extra "pappan" Tony :)

Och så längtar jag fruktansvärt mkt till september för då drar vi, JIIIIIIIHAAAA!
RHODOS HERE WE COME!!! :D
Så gött att åka till grekland!! Tina, ser du oss framför dig? Du & jag i GREKLAND?! :D hahaha, KATTASTROF
Tina & Jag på nya äventyr!!
Och självklart massor av mys och annat med älsklingen :)

Åh så underbart, nej nu blev jag ivrig så nu måste jag gå ut och ta en cig och lugna ner mig :P haha

Chio!
/KittyCat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0