Jeans

Fick mail om att det va JÄTTE rea på jeans på Ellos, och jag behöver ju då nya eftersom att alla mina börjar gå sönder, har gått sönder och ser allmänt risiga ut, usch! Så jag in och tittade och hittade 2 eller 3 par som jag skulle kunna tänka mig att ta på mig, och dom kostade under 200kr desutom! Men så klart så fanns det ju INGA kvar i min storlek, TYPISKT! Men det är väl just min tur.. Så jag stängde ner sidan och gick in på HM och beställde 2par jeans och en bikini som va på rea, i MIN storlek :P Och det är väl lika bra att passa på att köpa en bikini nu när det ändå är rea och när jag ändå ska till Grekland i September :) Och jeansen och bikinin fick jag för 567:- och det tyckte jag va billigt, så så fick det bli! :D

Nej nu ska jag väcka min karl och sen åka till jennie och johan och lämna Diesel, och sen vidare till patrik!

Chio!
/KittyCat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0