Farbror blå

Blev stoppad av polisen ännu en gång igår, suck!
Men denna gång för fortkörning, hade inget körkort med mig, och en full stiin som satt och halsade i framsätet!
Så blev att blåsa, dom kollade upp bilen, kollade lite i bilen osv..
haha men vi lyckades charma in oss och prata bort dom så ingen böter för oss ;D
En utav poliserna frågade vad min pappa hette, och jag kopplade ju till mora pappa direkt (fosterfamiljen) men nej de va de inte, utan de va pappa i falun.. så farbror blå går iväg och pratar i telefon OM min pappa i typ en kvart! Sen kom han tillbaka och va otrevlig.. :S Men tycker de är dålig stil att dömme än ut ifrån sina föräldrar, inte riktigt okey.. Kan inte råför hur deras liv har sett ut och ser ut! Jag är inte som dom!!

Men iaf så gick det bra, men från och med nu blir det en väldigt laglydig fröken stålnacke som kör, eller ja ett tag iaf ;) hehe!

För övrigt så rullar väl allt på, blir väl att flytta till söderåsen inom snar framtid, jag, akita & yatzy! Får se om Tindra följer med också, vet inte om jag har hjärta att ge bort henne nu :'/

Men nej nu blir de kaffe med Annalena! :)

Chio
/KittyCat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0