mitt liv, mina beslut

Nu ska det klagas lite här, behöver avreagera mig.
Jag är så fruktansvärt less på folk som lägger sig i ens liv, folk som inte har ett skit med mitt liv att göra,
tror dom vet massa saker, drar egna slutsattser, "ja men jag tror det är så, då är det så" nej, ta reda på fakta innan ni öppnar käften!
ÅH det är så mkt jag bara vill skriva och skrika ur mig, men då får man väl skit för det också, så ja håller dom orden för mig själv. Men en sak ska jag häva ur mig iaf:
SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA, MITT liv, MINA beslut!
JAG GÖR VAD JAG VILL, HUR JAG VILL & NÄR JAG VILL.
SO FUCK OFF! eller nått.

"Ett liv med kärlek, som vet ens hemlighet och som bortser från fel och problem,
Vad hände med orden som lades så snyggt på borden med känslan i blodet?
Att vara eller inte vara va frågan som tände lågan och förmågan med en sådan lånad fasad som va bra eller i alla fall något att ha, För att få svar på det man vill ha eller sa.
Vem sa vad när lågan försvann? Vi slutade brann innan vi hann försvara ordet vi lova?
Men du kommer alltid vara min gåva?"

Eller nått :P
haha!


Chio!
/KittyCat



Kommentarer
Postat av: Sofie

Slå någon, det tycks funka ;P

2011-10-10 @ 17:33:19
URL: http://soooooooofie.blogg.se/
Postat av: Maja Gustafsson

Det kommer att bli bra fina vännen min! <3

2011-10-12 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0