Rätt eller fel?

Det sägs att tiden läker alla sår, men jag tror bara det är bullshit. Bara något man säger till någon för att personen ska må bättre för stunden.
Tiden går men jag står still.
Det skulle ha skett nu, mitt liv skulle ha sett annorlunda ut..
Men hur ska man kunna veta att man gjorde rätt eller fel beslut? kommer man någonsin att komma "över" det?
sluta tänka på det? sluta se det framför sig så fort man stänger ögonen?
sluta att se på "folk" och tänka att det där hade kunnat vart jag?

När ska smärtan försvinna?
Det sägs att man inte ska ångra något man gjort, utan lära sig utav det, men vad lär man sig utav det här?
Jag vet inte, jag har inga svar till mig själv, och jag vet inte hur jag ska bete mig, tänka eller hur jag ska se på mig själv längre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0